FANDOM

Zwój Techniki Włóczni Ki
ZwójKiWłóczni.png
Typ

Narzędzie

Miejsce znalezienia

Cross Roads
Dojo, Panselo (później)

Zwój Techniki Włóczni Ki (ang. Ki Spear Technique Scroll) to zwój, który da nam Aella w zamian za odzyskanie pamięci.

Aby odzyskąc pamięć Aelli, należy wykonać z nią kilkukrotne interakcje. Możemy ją znaleźć na piętrze w holetu w Cross Roads, a będzie ona nazwana jako Noname (pol. Bez nazwy). Na początku będziemy musieli jej dać owoc Duri, która można znaleźć w lesie Duri lub kupić na bazarze w Atai City. Drugą rzeczą, którą musimy jej dać jest czekoladowy proteinowy shake, która można kupić w Dojo w Panselo za 100 monet. Na końcu poprosi nas o okrągły zielony przedmiot, czyli o zieloną opaskę, którą mamy w ekwipunku. Po skończonej rozmowie, da nam zwój.

Opis z gry Edytuj

"Opracowany dokument wyszczególniający, jak zwizualizować i skierować Ki we włócznię oraz nadać jej wybuchowe właściwości. Przytrzymaj przycisk NARZĘDZIA, aby naładować swoją włócznię."

Zastosowanie Edytuj

  • Naładowanie włóczni - zwój pozwala naszej postaci na naładowanie swojego oszczepu i oraz ponowne naciśnięcie klawisza, aby włócznia wybuchła. Ma podobne właściwości jak Bomby, gdyż obie te rzeczy pozwalają na niszczenie gruzowisk.
    • Podobne właściwości ma Mglisty Naramiennik. On również pozwala na naładowanie broni, w tym przypadku broni do walki wręcz.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki