Morgensztern
MorningStar.png
Typ

Narzędzie, Broń

Miejsce znalezienia

Kowal, Daea

Morgensztern (ang. Morning Star) - najlepsza broń do walki wręcz w grze, którą można kupić u kowala w Daei.

Aby można było ją zakupić, należy dać pomocnikowi kowala dwie skały z asteroidy. Pierwszą można znaleźć w Płn. Misty Corge w jaskini, której wejście zawalone jest kamieniami. Drugą natomiast da nam Fran w zamian za znalezienie dla niej 25 kamieni księżycowych.

Opis z gry Edytuj

"Kolczasta buława wykuta z tajemiczej, kosmicznej skały. Uderza on siłą z kosmosu!"

Zastosowanie Edytuj

  • Broń - buława, podobnie jak Drewniana Pałka i Młot służy do atakowania przeciwników z bardzo bliskiej odległości. Jest około trzy razy mocniejszy od pałki.
  • Odblokowywanie przejść - morgenszternem, tak samo jak pałką, możemy odblokowywać przejścia, przez nacisnięcie fioletowych przełączników. Kiedy są one zaktywowane, zmieniają kolor na zielony.

Ciekawostki Edytuj

  • Polska nazwa broni - Morgensztern, pochodzi z języka niemieckiego i oznacza Poranną Gwiazdę.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu