FANDOM

Gale
Gale.png
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta

Wiek

Pełnoletnia[1]

Rodzina

Abigail (zap. matka)
Kiter (zap. brat)
Alex (przybrany brat)
Lisa (przybrana siostra)
Nana (babcia, zap. przybrana)

Gale to główna protaginistka gry Phoenotopia. Jest mieszkanką Panselo, a także przybraną siostrą Alexa i Lisy.

Wygląd Edytuj

Gale jest różowowłosą dziewczyną o jasnej karnacji skóry. Nosi beżową kamizelkę, a pod nią biała koszulę z długimi rękawami. Ma na sobie długie szare spodnie oraz ciemnobrązowe buty sięgające do kolan.

W jednym z jej pierwszych designów, Gale nosiła jasnoszarą zbroję lub kolczugę, pomarańczowe rękawiczki i dół zbroji oraz jasnobrązowe buty. Jest fryzura była bardziej "kwadratowa" i lekko ciemniejsza. Twórca gry, zmienił jej wygląd, gdyż wiele graczy nie rozróżniało jej płci.

Drugi design, który również nie został wykorzystany, był bardziej podobny do obecnego, choć największą różnicą były czarne włosy, zamiast różowych. Gale nosiła także czerwoną opaskę, purpurową kamizelkę, taką jaką nosi teraz oraz długie szare spodnie i ciemnobrązowe buty sięgające do kolan.

Osobowość Edytuj

Gale zdaję się być miłą i przyjazną osobą. Jest małomówna, co potwierdza sklepikarka po odmowie kupna jednego z jej eliksirów. Cechuje ją odwaga i wytrwałość; nie było jej straszne walczenie z bandytami lub przedstawicielami innej rasy. Jest odpowiedzialna za swoje przybrane rodzeństwo, gdyż Alex często przed podjęciem decyzji pyta się jej o zgodę.

Zdolności Edytuj

Gale posiada zdolności siły Ki. Nie są one jednak na wysokim poziomie, nie może zadać obrażeń dzięki tej mocy gołymi rękami, lecz dopiero z przedmiotami, które znajduje podczas podróży. Potrafi także zregenerować się oraz wytrzymać ataki innych osób mających tę moc.

Oprócz zdolności mentalnych, Gale cechuję się umiejętnością do posługiwania się broniami. Potrafi atakować przeciwników za pomocą broni do walki wręcz - Drewnianej Pałki, Żelaznego Młota lub Morgenszterna, a także broniami dystansowymi, tj. Oszczepem i Procą. Dzięki Mglistemu Naramiennikowi może naładować broń powodując większę obrażenia, a dzięki Zwojowi Techniki Włóczni Ki potrafi naładować włócznię, nadając jej wybuchowe zdolności.

Jedną z niewielu słabości Gale jest fakt, że nie umie ona pływać. W początkowych etapch gry, wejście do wody kończyło się dostaniem obrażeń oraz powrotem na podłoże. Od kupna w sklepie Dryfującego Donuta, protagonistka może bezpiecznie poruszać się po powierzchni wody.

Relacje Edytuj

Alex Edytuj

Alex i Gale są przybranym rodzeństwem, przy czym protagonistka jest nastarsza, więc troszczy się o swoje młodsze rodzeństwo. W początkowym etapie gry, brat pyta się siostry, czy może poczekać przy wejściu do ruin na spadającą gwiazdę, co podkreśla jej wyższość. Alex zwraca się do niej siostro Gale, więc ma do niej szacunek. Przez resztę fabuły, chłopak pomaga jej i rozmawia na temat misji.

Lisa Edytuj

Gale spotyka Lisę w Atai City, niedaleko pałacu majora. Początkowo nie poznaje jej, ale tamta mówi jej, że bawił się całymi dniamy w sierocińcu i, że były najlepszymi siotrami. Potem, protagonistka pomaga jej odejść ze swojej obecnej pracy, gdyż jej nie cierpi, "spektakularnie się nie udała" oraz ma dług u swojego zwierzchnika. Po zapłaceniu majorowi oddaniu Szefa Bandytów w ręce policji Major wypuści Lisę a ona zamieszkała z powrotem w Panselo, a relacje jej i Gale znacznie się polepszyły.

TBA

Ciekawostki Edytuj

TBA

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. W jednym z dialogów, Alex mówi jej, że trudno być dorosłą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki