Duże Oko
WielkieOko.png
Lokalizacja

Rdzeń laboratorium Feniksa, Starożytny krater

Duże Oko (ang. Big Eye) - Przedostatni boss gry Phoenotopia.

Wygląd Edytuj

Cały boss to pomieszczenie, w którym się znajdujemy. Ściany podobnie jak w innych zakątkach Phoenix Lab są fioletowe, ale tu są dodatkowo oplecione kablami. Z tyłu pomieszczenia znajdują się otwierane drzwi, a z przodu czuły punkt bossa, wmontowane w ścianę urządzenie przypominające oko z pomarańczową źrenicą. Przez większość walki ów punkt jest zamknięty. Nad i pod nim znajdują się działa zmieniające formę w wiatraki, strzelające pociskami działo, lub duży laser (zależnie od ataku), a za nim błękitne koło. W środku pomieszczenia znajdują się również trzy otwory, z których mogą wylatywać bomby lub latające działa, a między nimi - punkty o które mogą się przyczepić linami działa wypuszczające piły.

Strategia Edytuj

Przeciwnik posługuje się schematem ataków, który na początku może wydawać się trudny, ale bardzo łatwo "wejść w rytm". Aby go pokonać, trzeba celować artefaktem w cztery pomarańczowe koła na rogach planszy a potem atakować oko.

  • Boss wypuszcza cztery kule na różnych wysokościach doczepiające się planszy, które strzelają czerwonymi piłami.
  • Działa na górze strzelają, a na dole przemieniają się w wiatraki, spychające nas przez otwarte drzwi.
  • Z otworu wylatuje latające działo, które możemy dezaktywować artefaktem, a potem rozbić bronią do walki wręcz.
  • Działa zamieniają się w wiatraki, a z dziur wylatują bomby.
  • Działa zmieniają się w wielkie lasery na dole i górze ekranu.

Więcej z Fandomu